هدایای تبلیغاتی فعدی

تولید کننده و وارد کننده هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی فعدی

تولید کننده و وارد کننده هدایای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

شما می‌توانید اطمینان داشته باشید خدماتی که با خرید پاوربانک تبلیغاتی کد 1000 از شرکت تبلیغاتی فعدی دریافت می‌کنید، همواره در سطح بسیار بالا و به‌روز خواهد بود.

عمر پاوربانک و نحوه نگهداری : جزئی از نکات مهم در خرید پاوربانک میباشد :

پاوربانک وسیله‌ای الکترونیکی است و طول عمر مشخصی دارد و قرار نیست چندین سال استفاده شود و کارایی اولیه خود را داشته باشد. همچنین نحوه نگهداری پاوربانک نیز بسیار مهم است تا ضربه و شوک به آن وارد نشود. همچنین نباید پاوربانک را در محیط‌های بسیار گرم و بسیار سرد نگهداری کرد، چراکه باعث از بین رفتن سلول‌های باتری آن می‌شود. یک پاوربانک در صورت استفاده صحیح به اندازه 10 تا 20 هزار بار شارژ و دشارژ، بسته به کیفیت باتری‌های استفاده‌شده در آن، عمر دارد. گفتنی است که بهتر است هر چند هفته یکبار از پاوربانک خود استفاده کنید و باتری آن را به طور کامل خالی کنید و سپس آن را شارژ کنید تا به سلول‌های باتری صدمه وارد نشود.برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

P1000

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی