هدایای تبلیغاتی فعدی

تولید کننده و وارد کننده هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی فعدی

تولید کننده و وارد کننده هدایای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

از ساک دستی پارچه ای ( سوزنی ) به عنوان یکی از ابزار ساک دستی پارچه ایqsتبلیغاتی  و هدایای تبلیغاتی استفاده می شود و امروزه کاربرد مؤثری در برند سازی و تبلیغات دارد.

ساک دستی پارچه ای در گرماژ 60 و 90 تولید می شود و در رنگ های مختلف ارائه بازار می گردد. اندازه های استاندارد در بازار فروش این محصول  عبارت اند از: 25*35 ،30*40 ،35*45 ،40*50 ،45*60 ،45*55 ،60*70 و در ابعاد های دیگر به دلخواه مشتری تولید می گردد . تیراژ ساک دستی پارچه ای به صورت اختصاصی از 1000 به بالا می باشد و تیراژهای پایین تر از 1000 عدد به صورت کار آماده موجود است. نوع پارچه استفاده شده دراین ساک دستی تبلیغاتی از نوع اسپان باند بوده و ضد رطوبت می باشد. قیمت خرید ساک دستی پارچه ای هدیه تبلیغاتی نسبت به قیمت خرید ساک دستی کاغذی هدایای تبلیغاتی ارزانتر بوده که باعث فروش بیشتر آن در بازار شده است. ساک دستی تبلیغاتی به دو صورت دوخت و حرارتی ساخته میشوند.

ما را در گوگل جستجو کنید برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

207E-1

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی