هدایای تبلیغاتی فعدی

تولید کننده و وارد کننده هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی فعدی

تولید کننده و وارد کننده هدایای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

هدایای تبلیغاتی فعدی در تولید لیوان شیشه ای تبلیغاتی کد 607 در طرح های مختلف و جدید با ایده های نو و ابتکار فوق العاده لیوان شیشه ایی مدرن و خاص را تولید میکند شما میتوانید با مراجعه به سایت و یا با تماس با مشاورین مجرب ما اطلاعات را کسب کنید .

در این مطلب ما میخواهیم به معرفی فرایند تولید ظروف شیشه ای و لیوان شیشه ایی  بپردازیم . امیدوارم این مطلب برای تدوین طرح توجیهی تولید لیوان شیشه ای  مناسب باشد و اطلاعات خوبی در خصوص فرآیند تولید این محصول به شما بدهد .

 به طور کلی صرف نظر از نوع تکنولوژی ساخت ظروف شیشه ای مات تبلیغاتی ، برای ساخت شیشه چهار مرحله مطرح می باشد که ما توضیح مختصری از تولید ان را برای شما میگوییم .

با ورود مواد اولیه لیوان شیشه ای تبلیغاتی کد 607 به داخل کوره ، این مرحله شروع می شود و تا لحظه ای که آخرین ذرات مواد ذوب شود، ادامه می یابد. وقتی که بار وارد کوره می شود، مراحل زیر بر روی آن انجام می گیرد:

- از دست دادن رطوبت، منظور رطوبت همراه مواد اولیه می باشد؛

- انجام واکنش های شیمیائی بین اجزاء مواد اولیه و یا تجزیه آنها و آزاد شدن گازها؛

- ایجاد فازهای مذاب ناشی از ذوب اجزاء با نقطه ذوب پایین یا محصولات حاصل از واکنش های اولیه؛

- حل شدن باقی مانده ذرات جامد در مذابهای تشکیل شده و ایجاد یک مذاب همگن؛

- فراریت اجزائی از مواد اولیه

- خارج شدن حبابهای گاز ناشی از واکنش های مواد اولیه و یا هوای محبوس بین ذرات.

خروج گاز از داخل مذاب که به صورت حباب خیلی ریز و یا درشت می باشند، در این مرحله انجام می گیرد . صعود حبابها به سطح با افزایش دما نسبت مستقیم دارد . مواد اولیه تصفیه کننده ب ه کار برده شده ، عبارتند از: اکسید ارسنیک، آنتیموان، سولفیت سدیم و کلرور سدیم.

هموژنه شدن مذاب به طوری که ترکیب شیشه در تمام نقاط یکسان باشد . هموژنه نبودن شیشه باعث اشکالات و نامقاوم بودن در برابر تنش می شود.

1200 درجه سانتی گراد می باشد که این درجه حرارت بالا ، عمل - معمولاً مذاب دارای درجه حرارت 1300 تصفیه را راح ت تر می کند. البته چنین مذابی را نمی توان شکل داد . از این رو باید ب ه تدریج درجه حرارت آن را پائین بیاوریم تا بتوانیم عمل شکل گیری را انجام دهیم . در مقاله هایی بعدی ادامه تولید لیوان شیشه ایی را توضیح خواهیم داد .

برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی