هدایای تبلیغاتی فعدی

تولید کننده و وارد کننده هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی فعدی

تولید کننده و وارد کننده هدایای تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

بانک انرژی

پاوربانک تبلیغاتی کد218 ، وسیع‌ترین سطح برای چاپ تبلیغات را تأمین می‌کند و به طور کلی یکی از بزرگ‌ترین کالاهای تبلیغاتی محسوب می‌شود.

یکی از نکاتی که باید برای خرید پاوربانک رعایت میکردیم (کیفیت باتری‌های استفاده‌شده) است :

در اصل پایه اصلی در ساخت یک پاوربانک باتری ان میباشد که باتری‌های استفاده‌شده در آن کیفیت، کارایی و طول عمر دستگاه را مشخص می‌کند. و بهترین و با کیفیت ترین باتری هم ساخت شرکت های سامسونگ و ال جی میباشد . به همین سبب پاوربانک‌های باکیفیت قیمت بالاتری نسبت به ظرفیت‌های مشابه خود دارند.

شارژر همراه معمولا برای بسیاری از افراد ضروری است . افرادی که در طول روز بیرون از خانه بسر میبرن و دائما با گوشی همراه کار میکنن قطعا به یک پاوربانک نیاز دارند . شرکت هدایای تبلیغات فعدی تامین کننده انواع هدایای نفیس و ارزان میباشد . شما میتوانید با مراجعه به سایت ما کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و با شماره های 3-02177629420 تماس حاصل فرمایید . مشاورین مجرب ما پاسخگوی سوالات شما میباشند .برای دیدن محصولات بیشتر شرکت هدایای تبلیغاتی فعدی به سایت www.faadi.ir یا با شماره3- 02177629420 تماس حاصل نمایید .

DK-218-(1)-min

DK-218-(2)-min

DK-218-(4)-min

DK-218-(3)-min

DK-218-(5)-min

DK-218-(6)-min copy

DK-218-(7)-min copy

DK-218-(8)-min


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی